Najnowsze wpisy


lip 21 2007 aloha!
Komentarze: 1
magdulek : : aaaa
maj 06 2007 Bez tytułu
Komentarze: 1

Bo jutro jade na wycieczke, bo bedzie drinken hulanken, bo maturzysta zycze powodzenia:) i znam namiary na fajna laske! heheh :D

magdulek : :
maj 01 2007 Bez tytułu
Komentarze: 2

I musze to napisac musze!

Jestem z Ciebie słońce dumna!

I znamy sie 10 lat! I nie zawsze bylo zajebiscie i nie zawsze bylam wporzadku iii pamietasz jak w podstawowce czytalysmy wierszyk i tak sie cos w nas ruszalo ze sie pogodzilysmy? A pamietasz tego piesia, a lenke i eve? Aaa te nasze tatuaze i 'nikomu nie mow..' ? I Basie i Julite.. :) i baza nasza. Bo teraz jest zajebiscie i od wrzesnia bedziemy w jednej szkole [mam nadzieje] i i i ..

I tak to do Ciebie ! Ew. :*

/napisane tylko i wylacznie dla mnie i jej. bo taka mialam ochote i tyle!  

magdulek : :
maj 01 2007 Bez tytułu
Komentarze: 5

Coraz blizej konca roku a ja coraz bardziej przywiazuje sie do klasy i o dziwo do nauczycieli bo dopiero teraz zrobili sie jacys normalni. I uwaga 29maja mamy bal gimnazjalny!:D Sięę bedzie dzialo. Tylko jeszcze trzeba popracowac nad polonezem. o.

A tak w ogole to zaczal sie dlugi weekend i trzeba te 9 dni [taak dla mnie 9!] wykorzystac w pelni.

OOjeju a ja jeszcze nie umiem jezdzic na motorowerze [?]

I dawno na polskim nie bylam lool.

magdulek : :
kwi 27 2007 Bez tytułu
Komentarze: 1

Juz po kompetencjach. W sumie nie tak najgorzej poszly. Dobrze bedzie jak 70pkt bede miala.

Podanie do Leszna zawiozłam [to juz cos]!

A dzisiaj zrobiłam sobie dzien wolny od szkoly z racji tego ze Aga przyszla po wywiadowce zadowolona. ah oh eh.

A za tydzien i pare dni wycieczka mmm :))

magdulek : :